måndag 26 april 2010

Sitt fint!

Som med det mesta här i livet blir det inte bättre av att gnälla utan det gäller att försöka fokusera på det som är positivt...

Nu när hela mitt hus är kaos, på grund av pågående fönsterbyte, kan jag bland annat (utöver att snart är nya fönster på plats) glädja mig åt att jag slipper städa...det är ju ändå ingen idé!!

För att ytterligare hålla humöret uppe planerar jag att visa saker eller detaljer från mitt hem som jag är gillar på ett eller annat sätt. Jag börjar med mina klädhängare... Ja, tyvärr är denna stol och denna fåtölj, som båda står i mitt sovrum, allt som oftast dolda under var sitt klädberg! Här finns en förbättringspotential hos mig...
Stolen är från min farfars föräldrahem och sitsen har en av min farfars äldre systrar broderat! Fåtöljen följde med huset när vi köpte det.
/Frida

1 kommentar:

  1. Vilken vacker stol, med fantastiskt fin klädsel! Skoj att veta om sina favoriters historia.

    Rebecca

    SvaraRadera